درمان منافذ باز پوست با لیزر , رفع منافذ باز پوست با لیزر درمانی
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 

درمان منافذ باز پوست با لیزر , رفع منافذ باز پوست با لیزر درمانی

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

درمان منافذ باز پوست با لیزر , رفع منافذ باز پوست با لیزر درمانی , هزینه و قیمت لیزر درمانی منافذ باز پوست , کلینیک زیبایی و پوست مو برای درمان و رفع منافذ باز پوست در تهران :با گذشت سن و تاثیر عوامل محیطی و ژنتیکی ساختار پوست دچار تغییر و تحولاتی می شود ، و در کل کیفیت رنگ و ساختار پوست خراب می شود . از جمله این تغییر و تحولات می توان به ایجاد چین و چروک ، شلی و افتادگی پوست و ایجاد منافذ باز روی پوست اشاره کرد . با گذشت سن پوست تحلیل شده ، تولید کلاژن و الاستین کاهش یافته ، تغییر یافته و باعث ایجاد منافذ باز پوست می شود .

منافذ باز پوست باعث نگرانی و ناراحتی بسیاری از افراد می باشد و یکی از مشکلات پوستی به شمار می رود . با افزایش سن منافذ طبیعی روی پوست گشاد و بزرگ می شود ، و ضخامت پوست افزایش می یابد . با بزرگ شدن و گشاد شدن منافذ پوست ، تجمع گرد و خاک ، باکتری ها و چربی ها در داخل آن باعث ایجاد و پیدایش نقاط سفید و سیاه رنگ روی پوست می شود که با گذشت زمان این نقاط بزرگ تر و برجسته تر می شوند . منافذ باز پوست در اکثر مواقع بر روی بینی مشاهده می شود و با افزایش چربی بیشتر نمایان می شود .منافذ باز پوست معمولا در پی استعمال لوازم آرایشی در پوست های چرب و خشک ایجاد و افزایش می یابد .

درمان منافذ باز پوست با لیزر

بستن و از بین بردن منافذ پوست به یک باره کار دشواری است . و اگر این منافذ پوست به مدت طولانی به حال خود رها شود و هیچ اقدامی برای بستن آن ها انجام نشود ، باعث تبدیل شدن منافذ باز به لکه ها و جوش های سر سیاه می شود . گاهی اوقات افراد برای درمان منافذ پوست از یکسری از کرم ها استفاده می کنند ، که عملا مشکل منافذ پوست را تشدید می کند . در ادامه ی این مقاله به درمان و بستن منافذ باز پوست با لیزر می پردازیم .

روش لیزر درمانی یکی از بهترین روش ها برای بستن منافذ باز پوست می باشد . روش های لیزر درمانی غیرتهاجمی هستند ، و رشد کلاژن ها در لیزر درمانی تحریک شده و افزایش می یابد و در نهایت منافذ باز پوست بسته شده و منجر به کوچک تر به نظر رسیدن این منافذ می شود . اگر به منافذ باز پوست رسیدگی نشود ، این منافذ در اثر تجمع باکتری ها و ذرات خارجی عفونی و سیاه می شود . امروزه با استفاده از روش های لیزر درمانی چون یاگ و کیو سوئیچ می توان منافذ باز پوست را درمان کرد ، و با این درمان با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست ، پوست دوباره جوان و شاداب می شود .

در کلینیک لیزر مو از انواع روش های لیزر درمانی برای بستن منافذ باز پوست استفاده می شود . متخصصین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست از روش هایی چون لایه بردای پوست با لیزر استفاده می کنند ، این روش باعث کوچک شدن منافذ باز پوست شده و نتایج حاصل از آن طولانی مدت و ماندگار خواهد بود . همچنین متخصصین در کلینیک لیزر مو از روش لایه بردای با اسید گلیکولیک استفاده می کنند ، این روش هم منجر به کاهش ظاهر نامطلوب منافذ باز پوست می شود . لیزر درمانی در سریع ترین زمان ممکن ، بدون هیچ گونه درد و ناراحتی پوستی صاف و شفاف را به شما به ارمغان می آورد .

توصیه ما به شما این است که قبل از شروع درمان منافذ باز پوست با انواع روش های لیزر درمانی آشنا شوید و آگاهی و اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید . متخصصین ما در کلینیک لیزر مو آماده ی راهنمایی و مشاوره رایگان شما هستند . متخصص بعد از مشاوره با شما ، وضعیت شما را بررسی کرده و پوست صورت شما را به طور کامل معاینه می کند و سپس بر حسب نوع و رنگ پوست شما بهترین روش لیزر درمانی را به شما پیشنهاد می دهد .

علل پیدایش منافذ باز پوست

به منافذ بسیار ریزی که در سطح پوست مشاهده می شود ، اصطلاحا منافذ باز پوست گفته می شود . دلیل ایجاد منافذ باز پوست ، پیازهای بسیار ریز مو است ، که ریشه های مو را در پوست نگه می دارند . در کنار هر یک از پیازهای مو یک غده چربی وجود دارد ، منافذ باز پوست منجر به باز شدن این غدد شده و باعث چربی شدن پوست می شود . وجود منافذ پوستي برای تنفس و تولید چربي‌هاي طبیعی در پوست که وظیفه حفاظت از آن در برابر خشکی و بی آب شدن را بر عهده دارند، ضروری است.

دو دلیل باعث باز شدن بیش از اندازه منافذ باز پوست و غدد چربی می شود .

این دو دلیل عبارتند از :

  • مصرف بیش از حد محصولات چربی روی پوست : غدد چربی ، در افراد با پوست چرب بیشتر از افراد دیگر تولید چربی می کند . و در صورتی که این افراد از محصولات چرب روی پوست خود استفاده کنند ، تولید چربی و منافذ روی پوست افزایش می یابد . با زیاد شدن غدد چربی منافذ بار پوست هم زیاد می شود .
  • پیرشدن پوست صورت با افزایش سن: با بالا رفتن سن تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد . کلاژن یکی از مهم ترین ساختارهای نگه دارنده پوست است ، که غدد چربی و منافذ پوستی را نگه داری می کند . با افزایش سن و از بین رفتن کلاژن پوست ، هیچ نگه دارنده ای برای منافذ و غدد چربی در پوست وجود نخواهد داشت . و در نتیجه باعث باز شدن منافذ باز پوست می شود .

علاوه بر موارد ذکر شده پیدایش منافذ باز پوست علل دیگری هم دارد ، برخی از این علل عبارتند از :

  • عوامل ژنتیکی . عارضه ی منافذ باز پوستی در افرادی که به طور ژنتیکی دارای منافذ باز پوست هستند ، صرف نظر از افزایش سن از همان بدو تولد وجود دارد .
  • عرق کردن زیاد باعث باز شدن منافذ باز پوستی و درنتیجه بزرگتر به نظر رسیدن آن می شود .
  • عدم رعایت بهداشت ( عدم شستشوی کافی و یا تمیز کردن نامناسب ) باعث زیاد شدن منافذ باز پوست شده و منجر به عفونی و سیاه شدن این منافذ می شود .
  • تغزیه نامناسب
  • تغییرات هورمونی
  • سیگار کشیدن
  • استفاده از بعضی روش های زیبایی و سایش پوست برای از بین بردن لکه های سر سیاه می تواند باعث باز شدن منافذ موجود بر روی پوست صورت شود .
  • پوست های چرب بیشتر مستعد مبتلا شدن به منافذ باز پوستی هستند .
  • کمبود کلاژن ، الاستین و آب در پوست
  • آسیب دیدگی ناشی از نور خورشید

وجود منافذ باز پوست ، باعث می شود که پوست ظاهری ناسالم و غیربهداشتی پیدا کند . و اگر این منافذ باز پوست بزرگ باشند ، جمع شدن مواد چرکینی در داحل آن ، باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند و نامطلوب می شود .

منافذ باز پوست باعث ایجاد چه مشکلاتی می شود ؟

با تجمع باکتری ها ، گرد و غبار و چربی در منافذ باز پوست ، نقاط سر سیاه و سر سفیدی روی پوست تشکیل می شود . این نقاط باعث ناخوشایند و ناسالم به نظر رسیدن منافذ باز پوست می شود . همچنین وجود باکتری ها در این مناطق باعث التهاب و تشکیل جوش های پوستی می شود .

درمان منافذ باز پوست

روش های مختلفی برای درمان منافذ باز پوست ، وجود دارد . و با استفاده از روش های درمانی زیبایی کاهش و درمان منافذ باز پوست امکان پذیر می باشد . در حالت های ملایم منافذ باز پوست با روش هایی چون کرم های کاهش دهنده منافذ باز ، کرم های لایه بردار ، مواد تمیز کننده پوست و اسیدهای نوع آلفا و بتا درمان می شود .

علاوه بر این روش های ذکر شده ، عمل های زیبایی چون میکرودرم ابریژن و جراحی زیبایی صورت هم باعث رفع منافذ باز پوست می شود ، همچنین می توان از لیزر درمانی برای رفع منافذ باز پوست استفاده کرد . روش لایه بردای با لیزر تولید کلاژن در لایه های عمقی پوست را تحریک می کند و در نهایت منجر به شادابی ، طراوت سطح پوست و کوچک شدن منافذ باز پوست می شود ، این روش ها هم برای حالت های جدی تا شدید منافذ باز پوست کاربرد دارد . لیزر درمانی می تواند نتایج دائمی تری به همراه داشته باشد .

در مواردی هم که منافذ باز پوست با جوش و لکه های سر سیاه مشاهده می شود ، لایه بردارهای شیمیایی ملایم یک روش بسیار عالی برای درمان می باشد . در این حالت پزشک با توجه به حجم لکه ها ممکن است از یک بتا هیدروکسید و یا لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید را برای درمان تجویز کند . این روش هم ۸۰ درصد لکه ها را از بین می برد .

نحوه ی درمان منافذ باز پوست

لیزر فرکشنال (Lux 1540) فناوری جدید لیزر درمانی است ، که با انجام عمل لایه بردای ، منافذ باز پوست را درمان می کند . در لیزر فرکشنال از انرژی حاصل از پرتوهای بسیار ریز لیزر ، برای تخریب بافت اپیدرم پوست استفاده می شود ، بعد از تخریب لایه ی زائد پوست ، لایه ی جدید و سالمی از پوست تشکیل می شود . نتایج حاصل از این روش بسیار مشابه لایه بردای با مواد شیمیایی یا لیزرهای ابلاتیو است .

درمان منافذ باز پوست با لیزر

استفاده از لیزر فرکشنال نیازی به استراحت طولانی مدت ندارد ، و با درد و ناراحتی همراه نیست . لایه ی جدید پوست با فعال شدن سیستم ایمنی بدن تشکیل می شود ، این لایه ی جدید ظاهری بسیار روشن و درخشان خواهد داشت ، که باعث جوان تر به نظر رسیدن پوست می شود .بعد از درمان منافذ باز پوست با لیزر فرکشنل ، می توان از مواد آرایشی استفاده کرد و هیچ گونه آثار زخم و جراحتی روی پوست باقی نخواهد ماند .

مراحل فرایند درمان منافذ باز پوست :

  1. پوليش پوست : در این مرحله پوست تمیز و پاک می شود . و چربی های اضافه و باکتری ها از داخل منافذ پوست پاک می شود .
  2. پوست صاف : در اين مرحله، توليد کلاژن در سلول‌هاي عمقي پوست تحریک و تولید می شود و رشته‌هاي الاستين در پوست استقرار می یابد ، و پوست صاف و محکم می شود .
  3. اصلاح و بهبودي پوست : در این مرحله ، پوست به صورت خود به خود ترمیم شده و بازسازی می شود . و خصوصیات پوست بهبود پیدا کرده و منافذ باز پوست از بین می رود و ماندگاری آن تا حد ممکن بیشتر می شود .

انجام این سه مرحله ، با بستن منافذ باز پوست ، ساختار و رنگ کلی پوست را هم بهبود می بخشد . روش لیزر فراکشنل نیازی به دوره استراحت ندارد . و روش سازگار با شرایط بیماران می باشد .

امروزه متخصصین از مواد لایه بردار شیمیایی به همراه لیزر درمانی برای درمان منافذ باز پوست استفاده می کنند . تاثیر این روش بسیار چشمگیر است . می توان از روش لیزر یاگ را با روش های مخصوص درمان جوش ترکیب کرد ، و جوش های سرسیاه و آکنه ناشی از منافذ باز را درمان کرد . روش لیزر کيو سوئيچ با نوآوری های ایجاد شده در آن ، عملکرد لیزر درمانی برای بستن منافذ باز پوست را ارتقا می دهد . و درمان موثر تر و ایمن تر می شود .

انواع روش های لیزر درمانی برای درمان و رفع منافذ باز پوست

لیزر درمانی برای رفع منافذ باز پوست دارای انواع روش ها می باشد ، و با توجه به رنگ پوست ، عمق منافذ باز پوست و مدت زمان لازم برای استراحت بیمار یک روش مناسبی برای درمان انتخاب می شود .متداول ترین لیزرهای مورد استفاده برای درمان منافذ باز پوست عبارتند از :

  • لیزر اربیوم یا لیزر CO2 : این لیزر یک روش ایده آل برای درمان آن دسته از منافذ باز پوست می باشد ، که اندازه و عمق متوسطی دارند . و با تجدید ساختار لایه های بالایی پوست منجر به درمان منافذ باز پوست می شود . لیزر اربیوم برای درمان بیماران با پوست تیره هم کاربرد دارد .
  • لیزر فراکشنال یا لیزر CO2RE : این نوع لیزر لیزر برای درمان منافذ عمیق پوست بسیار مناسب است. و بخش های ترک خورده پوست را درمان می کند و دوره ریکاوری آن سریع تر از سایر انواع لیزرها است. در استفاده از این نوع لیزر برای درمان منافذ باز پوست به مدت ۳ الی ۵ جلسه برای کسب نتیجه ی مطلوب زمان لازم است .
  • درمان فراکشنال رادیو فرکانسی : این روش درمانی یک روش غیر لیزر است که برای درمان منافذ بزرگ و برجسته ایجاد شده بر روی پوست استفاده می شود. در این روش از گرما برای فعال کردن کلاژن و کوچک کردن منافذ پوستی استفاده می شود. در اکثر مواقع این روش درمانی برای دستیابی به نتایج بهینه به همراه روش لیزر درمانی استفاده می شود .

عمل ليزر چند وقت يک‌بار بايد انجام شود؟

پزشک اطلاعات لازم در مورد تعداد جلسات درمانی لازم را در اختیار شما قرار می دهد . و با بررسی شرایط شما ، تعداد جلسات لازم برای درمان را به شما پیشنهاد می دهد . وابسته به خصوصیات پوست شما ، تعدا جلسات درمانی لازم ۴ تا ۵ جلسه است . و فاصله بین جلسات ۱ تا ۴ هفته می باشد . بعد از پایان هر جلسه ، طراوت و استحکام پوست به صورت قابل محسوسی درک می شود . بستن منافذ باز پوست با لیزر درمانی به مدت ۵ دقیقه تا ۱ ساعت زمان نیاز دارد . لیزر درمانی دوره ی بهبودی کوتاه مدتی دارد و می توان فاصله ی بین جلسات را کوتاه تنظیم کرد . برای انجام مراقبت های پوستی لازم است ، از کرم ها و محصولات مرتبط با دقت استفاده کنید ، تا پوست شما حالت درخشان و سفتی خود را حفظ کند .

آيا عمل ليزر دردناک است؟

خیر . احساس درد و ناراحتی ناشی از لیزر درمانی بسیار ناچیز است . حتی نیازی به استفاده از مواد بی حس کننده موضعی نیست و فقط کمی احساس داغی در حین عمل لیزر درمانی خواهید داشت .

در مورد نتايج عمل چه انتظاراتي می توان داشت؟

فردی که برای بستن منافذ باز پوست از روش لیزر درمانی استفاده می کند ، باید سطح انتظار معقولی از نتیجه ی کار داشته باشد . و یکسری توصیه ها و مراقبت ها را برای کسب نتیجه ی مطلوب رعایت کند . از آنجایی که نور آفتاب مشکل پوست را تشدید کرده و نتایج لیزر درمانی را تحت تاثیر قرار می دهد ، استفاده از کلاه و عینک آفتابی مخصوص هنگام بیرون رفتن از منزل ضروری است ، سعی کنید تا حد ممکن در زیر نور آفتاب قرار نگیرید ، و پوست ممکن است به مدت ۱۲ الی ۲۴ ساعت بعد از عمل احساس داغی و حساسیت شدیدی نسبت به نور آفتاب داشته باشد ، و محافظت از پوست در برابر نور آفتاب ، باعث ایجاد شرایط ایده آل برای بازیابی و رشد سلول های جدید پوست می شود .

استراحت بعد از عمل لیزر درمان منافذ باز پوست

در انجام عمل لیزر درمانی برای رفع منافذ باز پوست از هیچ گونه بی حس کننده ی موضعی استفاده نمی شود ، بخاطر همین هم نیازی به استراحت بعد از عمل نخواهد بود . و بیمار فقط کمی گرمای ملایم در پوست خود احساس می کند . نتایج نهایی حاصل از عمل ۳ تا ۵ جلسه بعد از درمان قابل مشاهده است . به منظور افزایش کارایی می توان لیزر درمانی برای رفع منافذ باز پوست را با روش های دیگر برای کسب نتیجه ی مطلوب ترکیب کرد .

راه های جلوگیری از منافذ باز پوست

ایجاد منافذ باز پوست دلایل مختلفی دارد ، ولی می توان با رعایت یکسری نکات اصلی و کلیدی از پوست مراقبت کرد و پوست را سالم نگه داشت . رعایت این نکات باعث ایجاد ظاهری شاداب و سالم و جوان شده و از ایجاد منافذ باز پوست جلوگیری می کند .

برخی از این نکات و دستورالعمل ها عبارتند از :

  • از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید .
  • برای جلوگیری از آسیب دیدگی در برابر نور خورشید ، از کرم های ضد آفتاب با خاصیت حفاظتی و SPF بالا استفاده کنید .
  • به طور مرتب صورت خود را با آب و صابون بشویید و اگر هنگام شستشوی صورت از آب گرم استفاده کنید ، آب گرم در رفع بهتر چرک و چربی های پوست کمک می کند ، و پوست را سالم نگه می دارد . و در پایان هم یکبار با آب سرد صورت خود را بشویید ، تا منافذ موجود روی پوست بسته و منقبض شود .

لیزر موهای زائد


کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با لیزر در اصل یک کلینیک مجهز به سیستم های لیزری در تمام زمینه های زیبایی به ویژه برای جوانسازی پوست و لیزر مو می باشد. همچنین تمامی تزریقات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس ؛ تزریق ژل , تزریق چربی , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در این کلینیک زیبایی نیز انجام می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست تماس بگیرید. روشی نوین در پیش روی شما خواهیم گذاشت.

برچسب ها: , , , , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: